Datorn dampa!:)

Hej!
jag har inte lagt in inlägg på länge nu för att vårt internet funker inte. Men nu är det äntligen påsk lov! vaad ska ni göra på lovet då?
Men i tisdas red jag med jessikao´och korre/corre sen när vi kom tbk så gick jessika med fenix ch så red jg me på örvar. jg har tränat örvar på att buga nu i en och en halv vecka och nu kan han de snck om stoltXD
kommer snart biler på de!
Sen på onsdagen red jag med johanna och hennes medryttare, sisu, jessika och corre.oh jsg red gallant det gick gette bra. och den dagen fick örvar stå också!:)
men nu ä jag hos pappa och ska int rida på en hel helg:/ Så mamma får rida Örvar ist. Och felicia rider ju Gallant:)

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag ska ju gå på stan med dig :) <33

2010-03-28 @ 11:25:28
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: Alle:svar

2010-03-28 @ 16:46:56
Postat av: Alle

ja de sKA VI!:D

2010-03-28 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0