Dressyr träning x2

Hej
Igår när jag kom hem från skolan så gick jag deräkt ut till stallet för jag hade bara en halv timme på mid att göra iordning örvar tills det var min tur att rida dressyr föör carina. Men jag han xd
Alicia red ju för mej så jag hade lite tid på mig
Det gick gette bra att rida idag han var gette duktig han har alldrig gåt så bra på dressyren förr snaka om glad.
När jag höl på att rida var alicia så snäll så hon gjorde ordning tappen till mej så jag kunde bara byta häst.  
  TACK ALE!
När jag red tappen träna vi på att få upp ryggen på henne det gick gette bra.

Nu sitter jag här och väntar på att kl ska bli halv 9 för min mormor ska skutsa mej och viktor till stan för vi ska gå på stan jag är ass tröt men mormor var tvungen att hina med ett tåg, så det får la bli att sitta där och vänta på att afärena ska uppna.
Jag ska nämligen köpa skolavslutnings kläder.
Det kommer nog inte bli gette kul att gå på stan med viktor han trötnar effter 10 min xd
 
Imon är det ju klassfot boll det länktar jag till :D och i kväll ska  jag nog sova hos ale det kommer bli as kul.


Hej då<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0