hoppträning!

hej hej hej!
kom precis in från stallet, har varit ute och hopptränat , först  va det meningen att jag skulle rida tappen. men inte hjoppa asså xd jag skulle bara trava och skritta rund där inne bland hindrena.men så blev det inte precis när jag håller på att ta på tappen grimman så sejer kg
-varför är du inte med och hoppar på ramona istället?
så då ringde vi malin och fråga och det gick ju bra som jag trodde!
så iallafall så började träningen vi hade byckt upp en bana inan vi tog ner hästarna så allt va klart:D
det gick gette bra att hoppa hon blev tagad på två av hindrena hela tiden :) men det var kul och så skulle vi hoppa banan en sista gång så då fick jag ta day drem det gick också bra men i mon kommer aklicia och gallant och ska hoppträna med mej 


hej då ses god nat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0