Uteritter!

Hej Hej!
Jag han inte skriva i går så jag skriver om de i dag :) Iallafall först hade jag bestämt med Malin att vi skulle rida, så hade vi varit i vara jag och min mormor och viktor, så vi kom hem typ kl 18:00, och när jag kom hem så va redan Malin i stallet och hade fixa klart hästarna så jag kunde bara byta om och hoppa upp på Gallant som jag red först. Och Malin skulle rida Flican så vi tog de ganska lungt. Sen när vi kom tbk till stallet hade KG varit så snäll att han hade mokat fast det vara jag som skulle göra de. Och sen byte vi hästar så att jag red Örvar och hon Ramona så red vi ut med dom också. Sen när vi kom tilbacka så tog vi in hästarna. De va vad jag gjorde i går:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0