hoppning!

Cha cha!
Jag och malin/malle har kommit på hur örar uttalas på riktigt. det utalass inte med ö utam med y och det stavas Ûrvar med två prickar över u. haha så nu vet ni det xd inte för att det är så säskilt mycket snyggare men xd :D


Idag iallafall när jag och malle kom till stallet så gör vi ordning hästarna och sen rider vi ner till grushållan för jag skulle hoppa på yrvar och malle skulle rida joky på ramona. när vi är precis över grushållan så hör vi att någon skuter men sen blir det tyst så då gick vi ner i grushållan , när vi kommer ner där så kommer det en bil med massa barn i. det var antagligen dom som hade skuttit , men lite läskit var det allt!

Aaa i allafall så börjar jag och yrvar hoppa och malle tränar joky så när ramona och malla springer förbiom en rostig plåt mojeng så blir ramona räd och stannar men det var inget konstigt med de men sen nästa gång dom galoperar för bi så gör hon samma sak i gan och det gör hon den gången effter det me med den sista gången åker malle av jag va i paddoken då och jag ba såg något som flög xd det var lite kul men som tur va slog hon sig inte .

har tuvär inga bilder sen i dag  men i mon ska örvar åka till alicia och gallant och vara där i några dagar så i mon ska jag ta bilder xd :D


Hej då!:P^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0