tbk igen xd

                                                               Hej hej
                                          nu har jag bestämt att jag ska börja
                                          blogga igen,det var så länge sen sist,
                                             men jag har inte orkat och jag har 
                                          inte hunit heller. men när jag har hunit
                                           och viljat har jag inte haft något att 
                                                       skriva om xd :D


ja iallafall i  går red jag ut den nya vägen vi har hittat med mamma på day dream och malin på ramona det gick super bra han har dock börjat tästa mej nu så han är ``rädd´´ för allting:) fjant häst xd:D

idag ska alicia komma och då ska vi rida ut först, jag på dat dream och hon på örvar det blir säket kul som vanligt:) sen senare på dagen ska vi hämta min brosa på fritis och då tänckte jag att vi ska rida och hämta han så då är det ju bra om vi är tv så en kan stå utanför och vänta med hästen medan den ena hämtar han på skolgårdenn xd . jag lova om vi skulle ta med örvar in på skolgården skulle han säkert skita värsta högen det gäör han alltid när vi är på något ställe där man inte ska skita xd.      

jag skriver om hur det gick senare!  

hare bäst hej då pöss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0